Darmowa dostawa

Promocja 
DARMOWA

dostawa przy zamówieniach od kwoty:

59 zł

89 zł

Polityka Prywatności

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

FAQ

› Czy muszę się rejestrować w sklepie, żeby złożyć zamówienie?

Nie. Możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. W tym celu podczas składania zamówienia musisz wypełnić wszystkie opcje(pola) w koszyku. Pamiętaj jednak, że rejestracja daje Ci wiele korzyści. Przede wszystkim masz archiwum swoich zamówień, możesz swobodnie edytować wiele adresów dostawy, masz do dyspozycji schowek na ciekawe produkty,oraz to,że produkty dodane do koszyka z niego nie zniknął.

 

› Gdzie znajdę informację o dostępności towaru?

Dostępność towaru w Kalait.pl jest opisana na stronie listy towarów oraz na stronie pojedynczego produktu. Oznaczona jest jako "Stan magazynowy". Wszystkie produkty, które się wyświetlają są dostępne.

 

› Kiedy mam opłacić zamówienie?

Aby opłacić zamówienie, możesz poczekać na specjalny email potwierdzający zamówienie lub skopiować dane ze strony i w tytule przelewu dopisać swój nr zamówienia. W emailu tym otrzymasz komentarz od sprzedawcy, który poinformuje Cię o szczegółach Twojego zamówienia.

 

› W jakim czasie otrzymam zamówiony towar?

Najczęściej jest to 48 godzin, ale czas ten może się skrócić nawet do 24 godzin, w zależności od formy dostawy, płatności oraz towaru. Przykładowo zamówienie towaru dostępnego na magazynie z płatnością za pobraniem lub DOTPAY do godziny 11:00 powoduje, że możesz mieć go na drugim końcu Polski już następnego dnia rano. Czas dostawy wydłuża się przy długim oczekiwaniu na płatność(przelew) lub wpłat dokonywanych na Poczcie Polskiej