Darmowa dostawa

Promocja 
DARMOWA

dostawa przy zamówieniach od kwoty:

59 zł

89 zł

Polityka Prywatności

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jak kupować?


Szybka instrukcja zakupów na sklepie kalait.pl


REJESTRACJA KONTA:
Przed dokonaniem zakupów, powinniście Państwo zarejestrować u nas swoje konto, ale nie musicie.
Pamiętajcie jednak, że rejestracja daje wiele korzyści. Przede wszystkim macie archiwum swoich zamówień, możecie swobodnie edytować wiele adresów dostawy, macie do dyspozycji schowek na ciekawe produkty,oraz pewność, że produkty dodane do koszyka z niego nie znikną.

J
eżeli macie już KONTO założone,należy się na nim tylko zalogować.

REJESTRACJA KROK 1:

a. Na górze strony `klikamy` - ZAREJESTRUJ SIĘ
b. Wpisujemy swój adres e-mail , 2 x hasło + Kod z obrazka (zabezpieczenie Antyspamowe Kody CAPTCHA)
c. Należy zaznaczyć okienko - Akceptuję politykę prywatności (chodzi tu o bezpieczeństwo Państwa danych)
d.
`klikamy` - Zarejestruj się

 

REJESTRACJA KROK 2:

a. Otrzymujecie Państwo informację,że konto zostało zarejestrowane lecz w celu dokończenia rejestracji należy potwierdzić wiadomość e-mail,którą Państwo otrzymujecie w ciągu kilku minut na swoją Skrzynkę Pocztową


b. Po potwierdzeniu wiadomości e-mail ( kliknięcie w wiadomości linku potwierdzającego) zostajecie Panstwo przekierowani na stronę w celu uzupełnienia danych: imię i nazwisko, nazwy firmy, adresu, NIPU itp..

c. Po ZAPISANIU danych, dokonujecie Państwo wyboru produktów,które Państwa interesują.

W lewym górnym rogu widać już Państwa e-mail oraz słowo WYLOGUJ - aby bezpiecznie opuścić stronę należy się WYLOGOWAĆ

 


ZAKUPY  i POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA :

Jeżeli Państwo wybrali już wszystkie interesujące produkty i chcą zakończyć zakupy postępujemy w następujący sposób:

A) Wybór kraju dostawy - POLSKA automatycznie się wyświetla
B) Wybieracie w jaki sposób mają być dostarczone produkty do Państwa
C) Wybór formy płatności dla danego zamówienia
(wystarczy zaznaczyć kropkę w odpowiednim miejscu jak przy dostawie)
D) Jeżeli posiadacie Państwo KOD RABATOWY - wpisujecie go, jeżeli nie pole to zostawiacie puste i schodzicie na dół strony



E) Pozostaje tylko sprawdzić poprawność danych adresowych i `klikacie ` Państwo -  Potwierdź zamówienie



E) Jest to już ostatni krok potwierdzenia zamówienia,tu możecie Państwo albo `klknąć`   Popraw i edytować dane i produkty w koszyku ,albo już `kliknąć` Potwierdź.

 

 
         Otrzymujecie Państwo już tylko informację, że zamówienie jest złożone pod nr. .... oraz     dodatkowo na wasz e-mail na Skrzynkę Pocztową przychodzi wiadomość z pełnymi danymi do wpłaty i informacją o zamówieniu.

Aby potwierdzić zamówienie należy tylko odebrać e-mail.

Podgląd zamówienia jest w Panelu - MOJE KONTO ( w prawym górnym rogu)

Należy pamiętać, aby się wylogować ze strony po zakonczeniu zakupów. Teraz już tylko oczekujemy od Państwa wpłaty do 7 dni roboczych od daty zamówienia.

Dzięki temu, że logujecie sie Państwo na swoim koncie, możecie zawsze sprawdzić status swojego zamówienia- czy jest ono opłacone,zrealizowane czy w trakcie realizacji.

Dziękujemy za poświęcony nam czas, mamy nadzieję, że ta instrukcja ułatwi Państwu zakupy w naszym sklepie.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod nr. +48 601 701 211

Dziękujemy i Zapraszamy na zakupy ! 

 


RABATY I KODY RABATOWE:

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY = "GRUPY RABATOWE"

Uwaga: Nie wolno logować się co kolejny zakup na nowym koncie. Każda grupa rabatowa przywiązana jest tylko do jednego konta. I dla jednego konta ustalany jest rabat za zakupy - pokazany w procentach.

Ostatnio wprowadziliśmy kody rabatowe - dostępne są one na Facebook oraz ulotkach

Przedziały rabatowe i wysokość rabatów widoczne są dla zalogowanych użytkowników
 


Im więcej zakupów,tym większy rabat  !
Wszystkie zakupy są łączone i sumowane !
Im więcej pieniędzy wydanych u nas na sklepie www.kalait.pl, tym wyższy rabat przypisany na stałe do konta klienta.
Nie można mieć większej przerwy w zakupach niż 3 m-ce kalendarzowe.
Uchroni to Państwa przed spadkiem w niższy przedział rabatowy.
Upusty nawet do 20 % !!!